| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Wersja | EXAUST SIDE |
| Strona zabudowy | Od strony skrzyni biegów |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 30 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 42 |
| Wysokość 1 [mm] | 7 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960118394 |
Status produktu: Normalny
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | Kolektor dolotowy |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 55 |
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 68 |
| Wysokość 1 [mm] | 8 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| nr EAN | 3358960157119 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Wysokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | ASW |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Strona zabudowy | od strony czołowej |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Wysokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AW/BS |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Ochrona przeciwpyłowa | z uszczelką wargową przeciwpyłową |
| alternatywny zestaw naprawczy | 690.110 |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 42 |
| Szerokość [mm] | 7 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | A SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Status produktu: Normalny
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| TECDOC-Nr silnika | 4188 |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| --------------- | |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| Strona zabudowy | Głowica silnika |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| TECDOC-Nr silnika | 15391 |
| Materiał | FPM (fluor-kauczuk) |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 55 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 68 |
| Szerokość [mm] | 8 |
| Rodzaj uszczelnienia promieniowego wału | AB SL |
| Rodzaj gwintu | Gwint prawoskrętny |
Status produktu: Normalny
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron: 1
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
Przeglądasz części samochodowe z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00).
W ofercie naszego sklepu znajdziesz auto części z wybranej kategorii dedykowanych dokładnie do pojazdu Alfa Romeo SPIDER (916_) 2.0 T.SPARK 16V (916S2C00)
produkowanego od 1995.06 do roku 2005.04
Jeżeli twój Alfa Romeo dysponuje silnikiem o mocy 150 KM, to zapraszamy do zakupu w naszym sklepie interesujących części z wybranej przez ciebie kategorii i wielu innych, takich jak zestaw rozrządu, skraplacz klimatyzacji, klocki hamulcowe, filtr powietrza
Masz wątpliwości? Nie jesteś pewien czy potrafisz prawidłowo dobrać części z kategorii wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo SPIDER (916_)? Napisz do nas. Chętnie pomożemy w dobraniu właściwych części zamiennych.
Możesz złożyć zamówienie na wałek rozrządu, simering, koło zębate, koło zmiennych faz rozrządu do Alfa Romeo SPIDER (916_) w naszym sklepie z częściami i mieć pewność, że będzie to to produkt wysokiej jakości, spełniający standardy producenta auta marki Alfa Romeo
z rocznika od 1995.06 do roku 2005.04, i mocy silnika 150 KM
.